Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gjorde en Thilda?

Kände mig lite som Thilda när jag publicerade det förra inlägget och glömde texten. Dock är det tvärt om som hon gör kanske? Eller så har jag blandat ihop allt.

Jaja! Jag glömde i alla fall skriva. Så hejhej. Idag har jag min äta-vad-jag-vill dag på LCHF! Det äger. Jag fick äta mackor till frukost. Det var gott. Hittade en tub med messmör i kylen och tog det på eftersom att det var ca 7 år sedan jag åt det sist tror jag. Det är gott.

Nu är jag i alla fall på min väg till Göteborg för att fika med John. Han har bakat en kladdkaka till mig!! (Hur grym?) Det ät ganska bra att ha en hotellkock som vän ibland hehe. Sedan ikväll skall jag gå på bio med bästa tjejerna! Ska bli mysigt!

Ha en trevlig fredag allihop!


Postat av: Frida

Hon glömmer bilderna (:

2012-11-09 @ 18:47:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-