Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredagsmys

Hej hallå i kalla Sverige. Fruktansvärt kallt. Hej till er utanför Sverige med, och kan ni be solen och värmen att komma hit en stund?

Jaja, jag har varit i skolan idag. Efter det åkte jag till Kungsmässan en stund med Stina för att sistaminuten-köpa kläder till imorgon (Stina och hennes tvillingsyster Elsa fyller år så vi ska dra ut ett gäng på kvällen). För ovanlighetens skull hittade både jag och Stina var sin topp som vi ska ha så då var det avklarat! Nu är jag på pendeln mot Göteborg där jag tänkte köpa en låda nuggets och åka och ha fredagsmys med Olivia.

Här är toppen jag köpte!


Postat av: Frida

Åh, snygg!

2012-11-30 @ 15:43:54
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-