Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Framtiden

Jag sitter här i min lilla gymnasieskola och funderar på vad jag ska göra efter detta. Vad jag skall hitta på. Vad ska jag bli när jag blir stor? En del av mig vill stanna här i Sverige en stund till, kanske plugga nära, i Göteborg. En annan del av mig säger LEV och vill att jag skall resa och ta vara på tiden innan jag blir gammal och grå och fast någonstans med en familj osv. Jag vill jobba och sedan använda pengarna till att backpacka genom Asien, jag vill plugga fotografi i en storstad, jag vill göra så mycket. Och varför skulle det inte kunna bli verklighet? Jag kanske vill hinna göra något stort innan jag vill bestämma vad jag skall göra i hela mitt liv. Alla dessa frågor utan svar. Vet man någonsin vad man vill bli när man blir stor?

Postat av: John

Jobba ihop pengar och åk till asien! Passa på när du är ung ;)

Svar: Maybe I will, maybe I wont
Emma

2012-11-14 @ 16:14:42
Postat av: Mamma tia

Man blir aldrig stor nog att behöva välja en väg o stanna där ;)
Jag är inte stor än...

2012-11-14 @ 19:23:15
Postat av: Johanna

jag kände likadant.. ville resa men ville plugga. Känns som att jag gjorde rätt val, för när jag är klar med skolan är jag bara 22 och om jag inte skulle få ett grymt jobb, som jag verkligen vill jobba med så kan jag liksom känna att det gör ingenting om jag bara driver runt och gör lite vad jag vill, för jag har alltid min utbildning att falla tillbaka på... just saying för att ge dig mitt perspektiv :)

2012-11-14 @ 22:27:47
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: tilda

Det är såklart olika för alla, men jag är så grymt glad att jag väntade med skolan, samlade kraft och hann tänka igenom vad jag verkligen vill göra, fick sparat ihop lite pengar och så rest hit tillsist!!

2012-11-15 @ 00:32:09
URL: http://tildaanvildan.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-