Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Erkänner

Sitter och kollar på X-factor där One Direction gästar idag. Jag måste erkänna att de har börjat vinna över mig lite de där killarna. (Nej, inte tillräckligt mycket för att betala över 2600 för en biljett att se dem, ni vet vilka ni är haha). Men de är så charmiga så man kan ju inte låta bli att gilla dem liksom.

Jaja, nog om dem. Jag ska nog hem till Johanna men jag har glömt av när hon slutar jobba så vi får se när hon hör av sig haha. Jag jobbade också idag, nio timmar med lunch. Ska jobba imorgon också. Pengar pengar. Bra att ha. Nä nu ska jag snart duscha och byta om till mjukisbyxor innan Johanna hör av sig.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-