Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bildbomb / Awesome

Här började det. Hemma hos Olivia i Göteborg där det hölls en liten förfest för vårt gäng (Jag, Johanna, Olivia, Jocke, Mårlind, Patrik och Tobbe). Cruella, Jokern och en häxa utan hatt.
 
 
Killarna skulle klä ut sig till Björnligan och två tredjedelar av förfesten gick åt att göra deras kostymer. Hej planering.
 
 
"Mårlind om du ska halsa får du stå i badkaret". Ja. Mysig spindel på bilden med.
 
 
Patrik.
 
 
Tobbe, Mårlind, Patrik och Jocke (aka Björnligan/Björnbröderna)
 
 
Olivia är läskig och Johanna är bara allmänt grym.
 
 
På väg till Chalmers.
 
 
På spårvagnsstationen. Grymma gänget.
 
 
Olivia, Emma och Tobbe i en soffa.
 
 
Johanna fixar sista-minuten smink innan vi tog gruppbilder med fotografen.
(Lägger upp de bilderna när de har kommit ut)
 
 
Johanna hittade en kille utan kostym så hon målade ett sår i pannan på honom. Patrik smyger bakom. Inte första och inte sista gången som ni kommer märka om ni inte redan märkt det. Och andra bilden föreställer mig och en Batman jag hittade och drog med till fotostudion där vi tog kort. (Jag tog ganska många bilder där. Får se hur många bilder som kommer upp på hemsidan och som jag sedan lägger upp här dock).
 
 
Vi träffade snygga Thilda/Alice i underlandet. Undrar om Olivia har pussats med en viss björnbroder med svart nos?
 
 
Johanna träffade på en läskig snubbe.
 
 
Snyggingar.
 
 
Jag och Thilda. Och Patrik. Haha.
 
 
I want to play a game.
 
 
Hittade ett grymt litet rum som spelade massor med Dubstep och house. Vi döpte det till "grymma rummet" och återvände ett par gånger sedan. Ibland var det så mycket dimma att man inte såg någonting men jag passade på att ta lite bilder när man kunde se.
 
 
I grymma rummet. Vi fastnade i spindelväven på väggarna. Det var väldigt roligt.
 
 
Einstein, Jokern, Cruella och Häxan. I det grymma rummet ser det ut som.
 
 
Vi träffade Maria Montazami och fick hennes autograf.
 
 
Grymma rummet igen. Så grymt. Träffade Shrek.
 
 
Johanna och en Baby Boy. Han var 26 år. Inte så bebis trots allt.
 
 
We are the three best friends...
 
 
Sötaste björnligan.
 
 
Vi träffade även två engelsmän. De var utklädda till apor. Här är en utav dem. Luis har jag för mig? han gillade kanelbullar.
 
 
Helt ärligt så vet jag inte riktigt vad som hände här. Olivia var med i alla fall.
 
 
Jag träffade en Batman till och en Joker.
 
 
Jag började bli lite trött så jag lade mig på en soffa full med maskerade killar.
 
 
På väg hem. Lite mer trött.
 
Som sagt. Riktigt riktigt grym kväll. Nog en utav de bästa jag varit med om. Längtar redan till nästa år!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-