Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

True

När man har bloggat ett tag så blir man liksom lite skadad, precis som när man har jobbat på ett ställe en längre tid. När jag fixar mat eller vad som helst så tänker jag alltid på hur jag lägger upp det för att det ska kunna bli en fin bild. Eller så är det kanske bara min estetiska sida som kommer fram när man gör något, allt från en kaviarmacka till ett skriftligt arbete.

Såhär ser det i alla fall ut sekunden då jag tar bilden.


Och såhär ser det ut sekunderna efteråt.

Postat av: Thilda

Haha! Underbart. Och tack! :)

2012-05-14 @ 19:26:32
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Olivia

åhhh varför lägger du inte bara allt i en mixer och gör smoothie av det? så mycket goare vafan! ja M är ju hur go som helst <3

2012-05-14 @ 21:08:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-