Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min måndag i ett nötskal



Spenderade i princip hela gårdagen med min polare Dagge. Vi hade svinkul, var i Fjärås, sedan åt vi jordgubbar, på eftermiddagen drog vi till Badhusparken (kommer bilder strax), sedan hängde vi med någon kille hem till honom där det var lite förfest innan balen med Johanna, Olivia, Jocke med mera. Sedan lekte jag och Dagge chaufför och körde dem till deras bal. Vi firade med Sibylla på Avenyn och sedan åkte jag med Dagge till hennes träning för att slippa betala bussen hem. Där satt jag i en ishall i två timmar med shorts haha. Vi kom hem till Dagge vid 23 och somnade någon timma efter det.

Och imorse körde Dagge min bil till skolan, första gången med automat. She did good!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-