Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag

Jag spenderade min måndagsrast på tre timmar med Dagge Daggelito. Vi drog till Olivia för att väcka henne och ta henne till frisören, men kvinnan var ett steg längre än vi trodde och vi mötte henne i Fjärås när hon redan var på väg. Duktig flicka!

Vi följde med henne till frisören en stund och sedan köpte vi jordgubbar för 23 kronor/låda och åkte hem till Dagge och åt mackor och jordgubbar. Sedan var min rast slut och nu sitter jag och skriver min engelska-essä på matte C lektionen. Denna veckan kommer vara kaos. Allt ska in. Betygen ska sättas. KAOS.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-