Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag mutar mig själv

Okej, ska jag vara ärlig så gick det inte så bra att bara säga NU börjar jag med Engelskan. Jag har inte ens rört skoldatorn än. Så jag får helt enkelt muta mig själv den här gången. Jag har bakat lite chokladbollar, 8-9 stycken. De står nu här bredvid mig och jag har inte ens smakat på smeten. Jag får ta när jag är klar. Helt klar. Och jag ska inte köra en "men nu har jag skrivit en sida, då får jag ta en i alla fall".

Om jag så ska sitta hela natten. Jag ska ha de där chokladbollarna.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-