Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bästa kvällen på länge!

Jag och Dagge är uppe, vi vet inte om vi fortfarande är lite lulliga. Jag tror det. Filip hämpade oss och Emmy (som sprang bort så vi fick leta efter henne) på Avenyn klockan 4 inatt/idag. Då var det helt ljust ute men dock lite kallt. Efter en helt underbar kväll. Så sjukt kul vi hade! Vi stannade sist av alla, minglade till och med lite med vakterna in i det sista haha. Och träffade på massor av studenter på gatorna. Alltså, jag vet inte om jag kan beskriva allt så perfekt som det var så jag låter bilderna tala för sig.


Postat av: Frida

Vissa bilder som jag är med på har jag verkligen inget minne av att vi tog. Vafan. Var inte så borta. ):

2012-05-31 @ 21:05:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!
Jag undrar bara var du köpte din balklänning? Otroligt fin! skulle vilja ha något liknande på min bal nu i vår :)

2013-01-08 @ 21:51:24
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-