Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Regula Sprinty C

Titta här vilken fin kamera jag köpte förra veckan. Fick med en sån gammal väska till den med som nu hänger på väggen. Kameran fick hamna på mitt skrivbord just nu. Under hyllan med min Welmyflex. Hoppas inte att detta leder till något sorts beroende och att jag börjar köpa massa gamla kameror som jag inte har plats för. Men än så länge är det ju lugnt.

Just nu är jag på jakt efter en Nikon F. Bara för att de är så fina.


Postat av: ▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING! Vinn ett valfritt smycke från glittersten

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glitte.html#comment



Hoppas du vill vara med ;) <3

2012-03-05 @ 16:39:45
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Mamma Tia

Beroende ja...första, sen andra och på redan nästa rad på jakt efter den tredje....mmmm.... ;)

2012-03-05 @ 19:32:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-