Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

My bad....

Tempo blev inte så glada på mig när jag kom inklampandes med massa paket jag ville skicka 10 minuter innan de skulle stänga. Hehe. Men nu har jag i alla fall skickat iväg de mesta av mina kläder som jag sålde, till bland annat Öland, Lund, Pajala, Stockholm och Kina. Eller... okejdå det var Kinna. Men det kunde vart sant!



Jag har även fått förfrågningar om vad jag har för alias på Tradera. PolynomEmma heter jag där. Klicka här för att komma till min sida. Just nu ligger det bara uppe en tröja till salu men jag ska nog lägga upp mer redan ikväll eller imorgon så håll ett öga öppet om ni är intresserade. Kommer att komma upp en del killkläder också.

Postat av: Frida

PolynomEmma måste nog ändå vara det bästa användarnamnet i världshistorien!

2012-03-08 @ 23:11:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-