Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mina fina tjejer



Så, nu är jag hemma igen efter första dagen av Junior VM i Teamåkning. Känner mig, som alltid, som en stolt mamma i publiken när jag sitter och hejar på mina vänner. De är så himla duktiga. (Jaja, bla bla jag säger det hela tiden, men det är sant. Så duktiga är dem, och de borde få höra det oftare!)

Jag och Matilda hittade knappt dit, och lyckades till och med krångla till det när vi skulle hem igen. Så jag har ingen som helst aning om hur jag ska hitta dit imorgon för då ska jag köra själv. Önska mig lycka till typ. Men vi tog ett stopp på McDonald's på vägen hem i alla fall. SÅ GOTT.

Imorgon ska jag även ta med mig stora kameran så då ska jag ta massa fina bilder på alla åkare!

Postat av: Mamma Yvonne

Sötnosar :))

2012-03-18 @ 20:09:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-