Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det du som är galen eller världen som är sjuk?

Jag vill skriva en lång text om allt. Men sedan får jag dåligt samvete. Så jag skiter i det. Egoina sa att jag skulle köpa en Ben & Jerrys, hitta en ny serie att kolla på och när jag hade sett klart den skulle jag duscha, sminka mig, fixa håret och hitta på något kul med mina vänner. Jag antar att det låter rimligt.

Dock går jag ju i skolan och är upptagen hela helgen så jag får kanske hålla det inne en stund till och köpa glass nästa helg. Även om jag inte gillar glass så mycket. Nu ska jag strax åka och hämta min brorsa från hans träning så att vi kan sjunga i bilen tillsammans till våra töntiga låtar.


Egoina och tjejerna i December någon gång. Tänk vad bra det var. Och hur mörkt mitt hår va? Är det så mörkt fortfarande?

Postat av: Egoina

Du får lov att köpa något annat om du inte gillar glass :D. Fin bild! Haha! Och du, det går över! Lovar! Kram!

2012-03-15 @ 20:22:50
URL: http://egoinas.se
Postat av: Emma

Dog precis lite <3

2012-03-15 @ 20:26:00
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill äta en B&J i helgen så du kan ju få smaka på min.

Och om du vill ha tips på tv-serier kan jag hjälpa till, hehe.

2012-03-15 @ 21:49:35
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-