Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The less you care, the happier you will be

Igår gick jag, Dagge och Johanna ut. Det var segt och inga roliga människor ute men vi gjorde det bästa av situationen så gott vi kunde. Och nu när jag tänker efter så hade vi ganska roligt trots allt. Kvällen hade sina moments.

Idag vaknade jag klockan två av att Johanna ringde mig. Så nu har jag gått upp och ikväll ska jag träffa Thilda, men först tänkte jag kolla på Criminal Minds. Standard.


Postat av: Johanna

ni är så bra! <3

2012-06-17 @ 18:20:02
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-