Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nitton

Jag spenderade det mesta av min lördag med Johanna, hon fullde nämligen nitton år. Vi fikade/åt lunch på ett jättemysigt nytt ställe som heter Bomans gård. Det ligger vid utkanten av Kungsbacka och de hade sjukt god kladdkaka. Så dit måste vi tillbaka! Resten av kvällen och dagen spenderade vi hemma hos Johanna, vi åt god mat, efterrätt och kollade på How I Met Your Mother (sju eller åtta avsnitt säkert).
 

Postat av: Frida

Jaha. Utkanten av Kungsbacka. Då hittar jag dit! (;

Svar: Det ligger mitt emot Golfbanan om man tar gåsevardholmsvägen till Kungsbacka från Fjärås. På höger sida.
Emma

2012-06-24 @ 01:53:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Anki

Kul att det är bra på Bomans. Känner hon som driver det. Dit måste man ju åka snart:-)) Häng med Frida så provar vi kladdkakan:-))

Svar: Jag är också på! Haha :)
Emma

2012-06-25 @ 21:01:13
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-