Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min kamerautrustning

Hejhej! Jag lägger ju upp mycket fotografer här på bloggen som jag själv tagit. Därför tänkte jag presentera min kamerautrustning för er som är intresserade. Det är inget proffesionellt eller så, men ändå.
 
Tyvärr är den här bilden tagen med min Iphone 4S men det är den här kameran jag använder. Det är en Nikon D3100 och den fungerar även som en utmärkt videokamera.
.
Det här är min Nikon D60 som jag använde innan jag köpte mitt nyaste kamerahus.
.
Nikon objektiv: AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6 G (Jag har två identiska av detta)
 
Nikon teleobjektiv: AF-S NIKKOR 55-300mm 1:4.5-5.6 G
 
Nikon Macroobjektiv: AF-S Micro NIKKOR 60mm 1:2.8 G

Postat av: Frida

Stackars Sigma som inte får vara med

Svar: Haha :( får lägga in hen någon dag
Emma

2013-04-24 @ 17:55:59
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-