Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm crazy but you like it!

Jag , Johanna och Olivia träffades utanför Johannas hus. Sedan tog vi bilen till ICA, köpte rubbet, och då menar jag rubbet. Kyckling, potatisgratäng, pannkakor (med sylt och grädde), chips och dipp, godis, bullar, kladdkaka, kakor, cola, fanta exotic, vattenmelon. Kanske glömde något, vet inte. Sedan åkte vi iväg. Herregud vad vi åkte. Hittade alla möjliga små vägar och tillslut hittade vi en liten väg som vi parkerade bilen vid, sedan gick vi och gick och gick tills vi kom till en sten på en åker. Då satte vi oss på den och åt. Åt och mös. Så himla random men så himla mysigt. Sedan åkte vi hemåt och nu är vi hemma hos Johanna och kollar på film!










Olivia på äventyr.


Vi älskar kladdkaka. Så är det bara.

Matkoma. Gånger 1000.


Söta vänner.

Postat av: Debbie!!

Hej, skulle du kunna lägga ut några fler bilder du tog vid fotograferingen vid Smedinge? Jag går i Mathias klass och det skulle vara jättekul att få lite bilder, då jag såg att du fotograferade! Och om inte annat kunna skicka dem till min mail om du inte vill lägga upp dem? Inget måste, men skulle betyda.mycket! Tack på förhand :)

Svar: Hej! Jag kan verkligen skicka bilderna! Om jag inte hinner göra det idag kan jag göra det imorgon, jag hade dock fel objektiv på kameran den dagen så bilderna blev inte så bra som jag hade hoppats. Men jag kan skicka de jag har :)
Emma

2012-06-14 @ 19:53:23
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Olivia

viiilken härlig dag <3

2012-06-15 @ 18:39:59
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-