Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Höjden av lathet

Mathias ska på bal klockan 5, så han ska träffa sin klass uppe vid skolan som ligger tre minuter bort om man går.

Mathias: Julle ringre precis och frågade om jag skulle HA SKJUTS TILL SKOLAN!
Emma: Ska du åka nu då?
Mathias: Nej jag ska gå! Det ligger ju bara ovanför backen!
Emma: Jaha, ja annars kan du åka med mig, jag ska åka upp strax och fota er.
Mathias: Ska du köra upp?!
Emma: Ja, kameran ligger ändå i bilen.
Mathias: I don't wanna live on this planet anymore.

Postat av: Frida

Haha! Det är rätta takter, du och Julle. Dock tränar han ju typ varje dag så han kanske är värd att bli skjutsad den långa biten(;

Svar: Hahaha! Sant! (Jag fick Mathias att åka med mig tillslut ändå)
Emma

2012-06-15 @ 10:19:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-