Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grovt

Nu har jag kollat på Criminal Minds hela dagen, tror det blev totalt 14 eller 15 avsnitt, vilket är ganska sjukt. Just nu tar jag en paus och tittar på Top Model, Projekt Springiväg och äter kaviarmackor. Standard. Dock var kaviaren nästan slut och det är därför det ser ut som att det ligger maskar på mina ostmackor, haha.


Postat av: Johanna

förvirrad tjej. tror den är spegelvänd, men tvn står ju bakom mig på vänster sida som på bilden. Så den är ju inte vänd. den är bara spegel..? hahahaha

tänk dig att du sitter bakom datorn. alltså på baksidan av skärmen. då blir det rätt.

(dumförklara mej inte om jag är jättedum nu)

2012-06-12 @ 21:58:38
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

nejnej. Ljust.

2012-06-13 @ 00:48:54
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-