Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fullspäckat schema!

Nu har jag varit på LBS, gråtit lite för mina fina vänner i MPK09, sedan drog jag och mamma till Aranäs och hittade tillslut Olivia i vimlet av folk, sedan bar det av till Lindälv där vi stod och grät med Johanna en stund. Så himla fina var alla! Kände mig lite som en mamma till alla mina studenter!

Nu är jag hos Frida, ska strax sticka till Olivia, sedan är det Johanna och efter det ska jag till Dagge. Fyra studentmottagningar räckte tyckte jag. Och kommer nog inte vara klar med dem förrän ikväll. Sedan är det förfest och studentfest som gäller, även för mig, icke-studenten. Det ska bli riktigt kul hoppas jag!

Lägger upp riktiga bilder någon annan dag, här är några som jag fuskat och tagit kort på systemkameran.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-