Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

9 juni 2012

Idag är det ett år sedan jag kom hem till Sverige från Texas.

Tänk hur mycket ett år kan förändra saker. Shit alltså. Det får mig att tänka på vart jag kommer vara om ett år. Vilka personer jag kommer hinna träffa, vilka nya vänner jag har, vilka vänner jag kanske inte träffar lika ofta. Vad jag har lärt mig, vad jag har upplevt, hur jag är. Det återstår bara att se antar jag. Om någon hade berättat för mig för ett år sedan hur mitt liv skulle se ut nu så vet jag inte hur jag skulle reagerat. Men jag antar att det inte är meningen att man ska veta. Det skulle väl bara bli tråkigt att leva om man visste vad som skulle hända. Då blir ju ingenting spontant längre, och jag som älskar spontana grejer! Jaja, jag behövde bara skriva av mig lite. Hej hej!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-