Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Working on a dream

Funderar på att gå och lägga mig strax men är inte alls trött. Dock börjar jag jobba klockan nio imorgon också och behöver sova mycket för att klara av att vara trevlig en hel dag. Men just nu trivs jag ganska bra framför TVn med min juice. Så kanske sitter kvar här ett tag och ångrar det när mitt alarm ringer imorgon. Annars har jag verkligen ingenting att berätta. Jag ska äta thaimat till lunch imorgon. Så. Nu nådde vi gränsen för tråkighet i ett blogginlägg. Så hejdå. Hörs.

Postat av: Emma

Btw så sitter jag och lyssnar på lite Bruce Springsteen, försöker tagga lite och komma in i låttexterna igen. Ska ju nämligen gå på konserten nästa lördag!

Jag vet inte varför jag skrev detta som en kommentar... Men om någon läste den så hej :) nu vet du!

2012-07-19 @ 23:45:15
URL: http://grannis.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-