Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tyskland tomorrow

Åkte precis och köpte biljetter till Tyskland. Åker imorgon, så lite sista minuten Emma style där. Jag ska vara i Tyskland i nästan en vecka och ska bo hos min kompis Corinna (Coco) i Dortmund. Vi blev riktigt bra vänner när vi träffades i Californien förra året så det ska bli riktigt kul att träffa henne igen. Sedan ska jag även träffa min Amerikanska mamma Grace som befinner sig i Tyskland just nu. Och om vi får tid så ska jag också träffa Maya, en utav mina kompisar från Texas som också var utbytesstudent där (som är från Tyskland).
 
Jag och Coco! (I Sanfrancisco till vänster och Los Angeles till höger)
.Jag och Grace i Rowlett, Texas.
.
Jag och Maya på "The Harbor" i Texas.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-