Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Torsdagsmys

Träffade Johanna efter jobbet, åt middag och impulsshoppade lite i rean. Det var mysigt! Nu sitter jag och kollar på The Perfect Getaway och dricker iste. Ska nog sova snart, är dötrött! Imorgon är det jobb hela dagen och sedan ska jag på Thildas födelsedagsfest på kvällen! Det ska bli kul, jag fixade till och med en födelsedagspresent idag! Så himla duktigt av mig.

 


Postat av: Johanna

hahaha kommer ihåg när jag såg the perfect getaway första gången.. Den gick på tv och jag orkade inte kolla vad den handlade om, så jag antog att det var en helt vanlig kärleksfilm. hade inte lite fel.. hahaha! sjuk men bra film.. :)

2012-07-27 @ 18:05:20
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-