Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Throw your soul through every open door

Okej, så det blev inget inlägg som jag lovade men det har varit mycket idag så jag har inte hunnit. Efter jobbet klippte jag mig och sedan åkte jag hem, åt middag och hetsstädade i timmar för min familj kom hem nu för någon timma sedan. Och det såg ut som KAOS. Tänk er kaos och ta det gånger tre hundra ungefär. Så kaos var det. Så jag har inte hunnit. Och nu måste jag sova för imorgon är det jobb igen! Godnatt. (Här är en bild på två par nya skor jag har köpt också, kostade mig totalt 178 kronor, båda paren) (Värt eller inte?)

 


Postat av: Johanna

väärt!

2012-07-26 @ 00:24:27
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-