Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite bilder sådär på eftermiddagen

Här kommer lite random bilder från min resa förra veckan, från min telefon, som ni inte har sett. (det är inte min telefon ni inte har sett, utan bilderna alltså)
 
I väntan på tåget i Köln.
 
I H&Ms provrum i Dortmunds största shoppingcenter (5 våningar).
 
Sned bild på mig etfer att jag sprungit i regnet på väg till tåget.
 
Middag på Vapianos. Mums!
 
Tåget åkte PÅ BÅTEN! Tyckte att det var lite coolt.
 
På ett tåg, någon natt, någon gång.
 
(Det gick inte att vända bilden) Men den föreställer tre tjejer på väg till en bals efterfest.
 
Matchade snyggt med blåa byxor, skor och väska.
 
En utav holländarna jag mötte på tåget, men han var "too tired to take a picture right now" så han skulle "look down at the ground and look cool". Klockan var trots allt 7 på morgonen eller något.
 
Satte mig på Öresundståget i Köpenhamn och såg detta framför mig. Jaha. Tack.

Postat av: Frida

ÅKTE TÅGET PÅ BÅTEN!? Shit påmfritt

2012-07-13 @ 16:15:03
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-