Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I Sverige igen

Åkte precis förbi Malmö, så är väl hemma om tre timmar eller något. Har inte sovit sedan igår natt (söndag till måndag) och då sov jag endast fyra timmar så är ganska seg i huvudet just nu. Men att tågluffa har varit riktigt kul och mysigt! Har träffat så mycket människor, och sett så mycket på så kort tid. Jag har pratat med allt från en Indisk-amerikansk familj (typ den bästa och roligaste dialekten jag vet) som frågade massor om Danmark som jag inte riktigt kunde svara på och en brittisk gammal man som i princip använde ordet "bloody" i varje mening till ett par holländare som var på väg till Sverige och som blev kollade hela tiden ifall de hade droger (de berättade att så fort man har ett holländskt pass och är i 20-30 års åldern så kollar de alltid dem, lite stereotypiskt där, de kollade aldrig min väska efter att jag visat mitt svenska pass). Men det var liksom en befriande känsla att bara sätta sig på ett tåg, vilket som helst, utan att förboka eller kolla när de gick. Bara se när nästa tåg gick och springa till det. Himla skönt och spontant nästan! Det gillar jag! Mer av detta tycker jag. Nu ska jag försöka att sova igen. Det har inte gått bra hittills men vafan, nu måste jag vara trött. Har säkert stavat fel och så, fixar det senare. Lägger upp bilder ikväll! Tjo!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-