Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjabba

Nu är ÄNTLIGEN arbetsveckan slut och jag har ÄNTLIGEN en lön att verkligen se fram emot eftersom att jag har jobbat supermycket den här månaden redan!

Nu känns det bra, för imorgon ska jag få sova hur länge jag vill i armarna på min pojke istället för idag, när jag fick köra upp honom och tvinga honom att köra mig till jobbet halv 9 (hade ingen egen bil med mig). Ska bli såååå skönt att inte göra någonting alls imorgon. Åh, längtar lite redan.

Under dessa dagarna jag har jobbat så har jag ätit lunch med mamma och det blev på Kungsmässan både igår och idag. Så såklart lyckades vi inte komma tillbaka till jobbet med bara mätta magar. Utan även lite rea och icke-rea kläder som vi köpte. Hehe.


Den här tröjan kommer från Lindex och kostade 199 kronor. Den är dock inte riktigt så rosa som den ser ut, utan mer åt det rosa/orangea/persika/korallfärgade hållet. (tjejer fattar).

Och nej, jag har inte ätit upp den sista chokladbiten på min chokladkalender än (till vänster) och min kalender från 2011 hänger fortfarande uppe. Vadådå? Sue me.


Och här är en till stor påse fylld av tre linnen och en stickad tröja från Gina Tricot.

Postat av: Thilda

Vi får smsa vilken dag vi ska ha den.. för det är en sån jag köpte på "rean" (fast det var inte rea på den!

2012-01-06 @ 21:26:26
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-