Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Orka

Åh. Om jag inte somnar inatt vet jag inte vad jag ska göra. Höll på att dö ett tag på jobbet idag för att jag mådde så dåligt. Men när mamma och brorsan bjöd på lunch och fick mig att skratta lite så gick det lite bättre sedan. Jag vet inte om jag har sagt det men det är inventering på jobbet den här veckan. Det finns så mycket skit att räkna ska ni veta. Stod i timmar med de här o-ringarna igår. Dels för att det finns 67 olika sorter, dels för att det kom kunder och frågade frågor så att jag tappade bort mig och dels för att hälften av dem inte hade artikelnummer så jag var tvungen att hitta dem också.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-