Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu börjar det likna något

Sotis tyckte att det var jätteroligt att riva sönder lådor idag klockan halv 10 på morgonen så att jag vaknade. Jag tyckte inte att det var lika roligt dock.

Jag gick upp och gjorde frukost, zappade runt på TVn tills jag hade ätit klart och sedan dess har jag gjort lite småsaker bara. Målat över en fläck på väggen, skrivit ut lite bilder och satt i dem i ramar, hängt upp en klocka och skruvat ner lite annat jag inte ska ha på väggen längre. Nu håller jag på att städa. Fast det är inte så kul så jag sitter vid datorn istället och spelar Bloons Tower Defence.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-