Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I wanted words but all I heard was nothing

Här sitter jag med mitt rum fullt av tända ljus. Det är så det brukar bli på kvällen här. Jag trivs med mina små ljuslyktor. Imorgon ställer Expo-gruppen ut sina projekt på Fyren (och de ska stå där i en vecka). Det ska bli spännande! Mitt projekt är totalt nio bilder, bland annat den översta av dessa som jag har på mitt skrivbord. Bilden under är också med i utställningen, dock är den klippt på ett annat sätt. Men det ska bli kul, jag kanske lägger upp samtliga 9 bilder på bloggen någon dag i veckan. Har dem på skoldatorn.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-