Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Har inte bloggat på hela året!

Jag vet, jag vet. Jag är lame. Men det är ju sant, inte sant?

Jag lägger upp bilderna från nyår imorgon om jag inte har något annat för mig. Idag har jag bara slöat med Olivia! Vi har kollat på två Harry Potter filmer, sedan beställde vi pizza klockan 6. Klockan 19:44 fick vi äntligen våra pizzor som vi stått och väntat på hur länge som helst. Sedan åkte vi hem igen och såg på två till filmer och nu ska vi sova!


Postat av: Olivia

Haha "de e ju sant, inte sant?". Världens bästa dagen efter-dag med dig! Tack tack tack för allt, love you <3

2012-01-02 @ 13:54:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-