Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredag den trettonde

Vem vet vad den här dagen har för hemskheter att erbjuda? Jag hoppas på inga alls, men man vet ju aldrig.

Vi har vikarie. Igen. Men jag har jobbat på bra ändå faktiskt. Efter lunch har vi gympa med någon ny gympalärare och sedan har jag expo som vanligt på fredag eftermiddag. Jag kan ju hoppas på att någon har bakat, men jag tror inte det, för de som brukar baka är på konstiga dieter så jag får väl klara mig utan fika idag.
Efter skolan ska jag vara med min fina pojkvän och jag vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert bra som vanligt.

Hej hå hej då.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-