Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Försenade julklappar

Idag hämtade jag ett paket på posten. Det var dock ingenting jag hade beställt, utan mina borttappade julklappar från Texas! Bara en månad (exakt) försenat, hehe. Fick en supermysig pyamas (över och underdel) och den största påsen som finns med Jolly Rangers! (och ni vet hur mycket jag gillar dem).


Sedan fick jag en liten fin julkula också.

Thank you so much, love the gifts! Miss y'all!

Postat av: Aydan

Fin blogg! :) ska vi köra länkbyte?

2012-01-26 @ 10:07:10
URL: http://aydanyilmaz.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-