Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vinter

Ni vet den där enda dagen på hela veckan som man kan sova hur länge man vill på? Så går man och lägger sig och känner hur skönt det ska bli att sova, man njuter verkligen av att inte ha något alarm som väntar på morgonen.

Så vaknar man klockan 8:00 nästa dag ändå och kan inte somna om. Så sjukt irriterande.
Men för att bli av med irritationen så gick jag ut och fotade när det ändå var så fina morgonfärger och fint ljus ute. Nu är klockan strax 11 och det känns som om hela dagen har gått. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Här är lite bilder från min fotopromenad imorse i alla fall.



Kamera: Nikon D3100 Objektiv: 55-300

Postat av: Thilda

Åh vad fint! Härligt med morgonpromenad.

2012-02-05 @ 12:42:09
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbara bilder som vanligt! Tänk att du var uppe före mig :)

2012-02-06 @ 07:57:07
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-