Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndagsbabbel bla bla bla

Igår kom vi hem från Stockholm vid fem på eftermiddagen, världens middag väntade på oss och tur var väl det för jag var riktigt hungrig!
Efter en rejäl portion mat och en halv ostkaka med jordgubbssylt så åkte jag hem till Marcus där vi kollade på TV och hade det mysigt hela kvällen/natten.

Nu är lovet slut och här sitter jag i skolan på min längsta rast i veckan (från 10.30 till 13.00) och väntar på att ha Matte C och Estetisk Verksamhet. Inte direkt mina favoritämnen.

Men upp med hakan! Nu kör vi!!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-