Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Födelsedagspresenter

Jag orkade inte fotografera allt jag fick men här är en del av det jag har fått i födelsedagspresent. Förutom detta fick jag en bok från mormor och morfar, musikalbiljetter från mamma, örhängen från Kim, Grace och Emily, ljusstakarna jag visade er i söndags, en gullig kruka, en ljuslykta och massor av teckningar från min syster och en del pengar och godis på det. (Glömde säkert något men jaja)


Kort från Texas med massor av fina ord på. Det sjöng också "I'm so excited". Blev jätterädd när jag öppnade det!



Jordgubbs-skrubb från Frida och ett lite försenat skal från min lillebror.


Tvål och krämer från familjen Hugosson.


Skinnjacka från Johanna och Olivia.


Skal från Dagge.

Tack så mycket för allt!

Postat av: sofie

haha, trodde att det stod "en gullig gurka" istället för "en gullig kruka" .. l0l

2012-02-15 @ 16:27:36
URL: http://blackpaws.devote.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-