Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It's cold around me



Nu har det snöat i princip sedan jag vaknade i morse (vilket vi kom fram till var ganska tidigt). Jag och min lillasyster var ute och härjade lite i snön förut när vi var ensamma hemma (Det var också då som hon tog bilden ovan). Men det blev inte så länge vi var ute för det var så fruktansvärt kallt. Så då gick vi in och lagade lite mat istället. Nu är hela familjen hemma i alla fall, eller nej, Mathias är iväg på träning, men nästan då!

Nu ska jag plugga lite svenska hade jag tänkt. Språkhistoria... woho?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-