Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Svårt liv

Förra veckan var jag i skolan i ca 6-7 timmar sammarlagt och den här veckan blir nog inte så mycket mer. Jag har slutat nu, och imorgon har vi en eller två timmar, på onsdag också och på torsdag behöver jag knappt komma och på fredags är det skolavslutning. Så hektiskt är mitt liv just nu. Nu skall jag åka hem och sova. Imorgon skall jag träffa Johanna och Olivia med, vilket skall bli mysigt. Hejdå alla bloggläsareeeeeeeeeeee cha chaaaa.
 
Gammal konstig bild från början på skolåret som Stina har tagit. (i brist på nyare bilder)

Postat av: Frida

Din fot ser ut som ett litet spöke

2012-12-17 @ 15:29:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-