Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Krull

Okej så med tanke på det förra inlägget och mitt hår på den bilden så ser det nästan rakt ut. Jag gjorde ett experiment igår och lät mitt hår självtorka med bara lite mousse i för att se hur lockigt det verkligen är. Det är ju lockigt, men inte krulligt längre. Jag hittade ett par bilder från 1-2 år tillbaka och jämförde. (För 4-5 år sedan var det ännu krulligare) Första bilderna är gamla och den nedre är från idag. 

 


Postat av: Emma

Fin bror jag har också (bilden underst)

2012-12-14 @ 19:28:44
URL: http://grannis.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-