Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Helt galet

Jag orkar inte gå in på detaljer men gårkvällen var väldigt bra! Jag stod mellan två par tvillingar under olika stunder av kvällen, så det kanske var därför! Jag höll igång hela kvällen (förutom när jag somnade på bussen in till Kungsbacka) och det var Åsa, Berså, Bryggeriet, gratis champagne, dans, DANS, dans och efter att jag och Olivia hade gått vilse i Göteborg någonstans och tillslut hittat en spårvagn så satt vi och pratade och åt Ben & Jerrys med två irländare på spårvagnen. Och så gjorde vi toast när vi kom hem vid fem-tiden. Det var jättegott! Här är lite bilder!
 
 
LEGENDARY

Postat av: Frida

Fin klocka.

2012-12-02 @ 19:04:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Stina

Hahah du är söt du Emma! Sjukt grym kväll!:)

Svar: Det är du med :) SJUKT grym! Du är grym!
Emma

2012-12-03 @ 19:03:39
Postat av: Stina

Hahaha detsamma:)

2012-12-04 @ 19:32:52
Postat av: Olivia

Hahaha asså den kvällen/natten! Kan inte fatta hur vi ens tog oss hem hahaha... och morgonen efter.. du va sååå rolig!!

2012-12-06 @ 16:33:50
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-