Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej på er mina små gosegrisar

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med mycket trevligt sällskap. Allt gick kanonbra tills jag och Johanna gick hem i snö/regn/blåsten imorse vid fyra-tiden och jag lyckades halka på en stor isplätt och hamnade på rygg. Och eftersom att vi lever år 2012 så var ju inte Johannas första reaktion att hjälpa mig, utan att ta kort. Haha. Här kommer lite bilder, några är Johannas, några är mina.

Bilderna kanske inte kommer i rätt ordning men det får ni leva med.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-