Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej hopp i natten

Här sitter jag i min säng med en skjorta jag köpte på Röda Korset sommaren 2009. Om ni undrade eller så. Det är ju typ ingen som läser bloggar på julafton men tänkte blogga ändå. FÖR DET ÄR JU JULDAGEN NU. Woho. Det gick snabbt. 365 dagar kvar till nästa julafton. Hoppas att ni hade det fint på jul bla bla vad man nu brukar skriva. Och om ni inte hade det bra så ring mig så fixar jag det. Haha. Jag lovar. Kommer över med nuggets på nolltid, för det blir alla glada av.
 
Känner att det här inlägget inte direkt kommer någon vart. Så jag slutar skriva nu och kanske sover istället. Kanske.
 
Hittade den här gamla bilden (2010) nu när jag gick igenom min dator lite. LOL. Vilket fluff. Och myströjan, bodde typ i den tröjan.

Postat av: Frida

Bästa inlägget ever

2012-12-25 @ 03:03:50
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-