Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej bloggen

Idag har jag haft fullt upp! Därför har jag inte bloggat. Jag har vart i skolan, hos tandläkaren, på möte med SYV och sedan har jag träffat bästa Olivia och Johanna. Vi satt och mös på McDonalds, sedan fixade vi så att Olivia hade en telefon igen (med snälla Jonatan! Haha) och sedan satte vi oss på Condeco och skrattade och pratade där tills det stängde klockan 22. Sedan åkte vi hem och här ligger jag nu i min säng med Sotis. Vi ska sova nu för imorgon har jag också massor att göra!

Hejdå och godnatt. Här är en bild på min chailatte från imorse och Espresso House nya vintermuggar.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-