Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Extra cash

Okej, så ni vet projektet jag, Frida O och Stina körde i början på månaden? När ni skulle klicka på annonserna? Såhär var det i alla fall, Frida berättade att hennes kompis tjänade ca 500 kronor i månaden på att ha annonser uppe på sin blogg och att jag också borde ha det. Jag sa att det nog är omöjligt för mig eftersom att jag "bara" har ca 60 unika besökare per dag men då slog vi ett litet vad och jag testade att lägga upp annonser.
 
Såklart kan jag ju inte förvänta mig att alla skall trycka varje dag, men tydligen så gjorde fler folk det än jag trodde haha. Och jag förlorade det vadet ganska stort.
 
Detta är alltså det jag har tjänat denna månaden hittills. Jag menar WHAT? Varför gjorde jag inte detta för länge sedan? Jag är nu skylldig Stina och Frida en fika men det kan det ju vara värt!
 
Så hallå! Lägg ut annonser på era bloggar, för även om man bara skulle tjäna en liten slant så är det ju värt. Tack till alla som har klickat och fortsätt gärna göra det för att hjälpa denna stackars fattiga student.
Om ni klickar på den här lilla mini-annonsen ---> <--- så kan ni registrera er gratis genom att trycka på "publisher" och sedan gå längst ner på den sidan. Säg till om ni gör det så går jag in och klickar på era annonser. Det känns jättetöntigt som svensk att be andra om hjälp ibland, för det är en slags tabu här i detta land, men jag tycker att det är viktigt att kunna göra det. Vi kan hjälpa varandra här!

Postat av: Debbie!!

Är det enda man behöver göra att registrera sig, lägga ut annonser på sin blogg och sen tjänar man pengar? Eller är det något mer man behöver veta eller vara medveten om? Skulle vara jättetacksam om du mailade mig svar! :) Tack på förhand ^^

2012-12-30 @ 22:53:34
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Frida

så jäkla värt!

2012-12-30 @ 22:57:09
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem hade rätt;) och ja tack! Fika är gott!:D

2012-12-30 @ 23:07:16
Postat av: Emmy

Sjukt värt. Detta ska jag göra med en gång!! Jag klickar på dina varje dag så klickar du på mina? ;)

Svar: Absolut! :) Säg bara till!
Emma

2012-12-31 @ 00:16:36
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-