Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

20 December 2012

Hej. Här sitter jag och kollar på film och funderar på vad jag ska göra med mina sista 30 minuter innan jorden går under. Filmen slutar 00:10 enligt TVn så jag kommer ju ändå inte hinna se klart den.(höhöhö). Fast de där indianerna som gjorde kalendern bodde i Mexico så då går jorden under ca 06:00 vår tid om den går under 00:00 där. Så då hinner jag se klart filmen. Skönt. Och hinner sova lite också. Jaja, om detta blir mitt sista blogginlägg innan jorden går under så vill jag bara hälsa er hejdå. It was nice knowing you.


Postat av: Johanna

Hahahaha såå klockrent! <3

2012-12-21 @ 00:04:20
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Frida

Badkar dock

2012-12-21 @ 00:09:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-