Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Värt

För någon vecka sedan hittade jag denna enkrona på jobbet. Jag tyckte att den såg så konstig ut så jag bytte ut den mot en "vanlig" enkrona. Nu visade det sig att det här är en jubileums-enkrona som bara trycktes i ett begränsat antal under år 2000. Den är värd ca 20-30 kronor just nu verkar det som om jag kollar runt lite på olika hemsidor. Coolt ändå. Ska spara den.
 

Postat av: Frida

På Wikipedia står det att "ordspråket" i Sverige är För Sverige I Tiden. Har aldrig hört det innan Wikipedia berättade det.

Svar: Tror att det är Kungens ordspråk. På de äldre enkronorna med andra kungar på står det annat.
Emma

2012-08-06 @ 20:24:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-