Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Smidigt

Jag hittade inte min bilnyckel imorse/idag när jag skulle åka iväg. Letade verkligen överallt, fick panik och tog med mig extranyckeln ut istället. För att sedan märka att bilen var upplåst och bilnyckeln låg bredvid bilen. Där hade den alltså legat sedan i fredags eftermiddag. Bra.

Sedan hade jag tydligen lämnat en lampa på i bilen så batteriet var ju stendött. Så jag fick starta bilen med startkablar och sedan köra runt i en halvtimma så att batteriet skulle laddas upp. Jag var lagom arg efteråt.


Postat av: Frida

Sånt händer bara dig.

Svar: Okay...
Emma

2012-08-19 @ 16:41:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-