Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Segissöndag

Jag och Johanna håller på att fixa tre filmer vi ska se på nu hade vi tänkt (och med "fixa" menar jag såklart inte att vi laddar ner). Vi har druckit tre liter juice och nu ska jag äta en Marabou och dricka mjölk för det är gott.

Annars åt jag middag med Frida förut, mycket trevligt, och jag och Johanna har kollat på 21 Jump Street och One Day. Nu ska vi mysa lite mer. Sleepovertime! 

 


Postat av: Frida

Hahaha, bilden! <3

2012-08-19 @ 23:29:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-